Wednesday, August 29, 2007

普通朋友











































This is the first chinese guitar piece that I learnt which I had wanted to delicate to my friend who became a superstar in Hongkong. Took me 2 years to master. The opening is still the best I ever heard.

曲︰陶吉吉
詞︰陶吉吉

等待 我隨時隨地在等待
做你感情上的依賴
我沒有任何的疑問 這是愛

我猜 你早就想要說明白
我覺得自己好失敗
從天堂掉落到深淵 多無奈

我願意改變 〔WHAT CAN I DO?〕
重新再來一遍 〔JUST GIVE ME CHANCE〕
我無法只是普通朋友
感情已那麼深 叫我怎麼能收手

但你說 I ONLY WANT TO BE YOUR FRIEND
做個朋友 我猜妳心中只是
JUST A FRIEND 不是情人

我感激妳對我這樣的坦白
但我給你的愛暫時收不回來
SO I 我不能只是 BE YOUR FRIEND
I JUST CAN'T BE YOUR FRIEND





No comments: